Portfolio

promo’s kernopgaven buitenruimte in de Bommelerwaard

Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
previous arrow
next arrow
previous arrow
Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
next arrow

De promo’s kernopgaven zijn gemaakt als vertaalslag en uitleg over de buitenruimte in de Bommelerwaard. In deze korte filmpjes legt de gemeente uit met welke onderwerpen de Bommelerwaard zich bezighoudt, welke vraagstukken er spelen, welke afwegingen worden gemaakt en waar tegenaan gelopen wordt. Het doel van de promo’s is om inwoners te laten zien aan welke thema’s gewerkt wordt en iedereen hierin actief mee te laten denken.

Thema’s zoals ‘Landbouw, economie, toerisme en cultuurhistorie’, ‘Klimaat, duurzaamheid en landschap’, ‘Wonen, welzijn en voorzieningen’, ‘Milieu, gezondheid en leefbaarheid’ komen in de promo’s allemaal aan bod.

oktober 2020

Visuele verslaglegging Halfjaarsrapportage

Er werd gevraagd om de halfjaarsrapportage te illustreren ter verduidelijking van de tekst. Dit om de leesbaarheid van de rapportage te bevorderen zodat mensen ook daadwerkelijk geprikkeld worden om de hele rapportage te lezen.

september 2020

Visual Roger schrijfformat + Tips & Tricks Overtuigend Schrijven

Roger is een multidisciplinair adviesbureau op het gebied van procure- en tendermanagement. Medio juli lanceerde het bedrijf een nieuwe huisstijl. BCatched kreeg de opdracht om een visuele schrijfformat te maken voor klanten in de nieuwe huisstijl, met als ondersteuning visuele Tips & Tricks om overtuigend te schrijven. De Visuele schrijfformat is in A3-formaat opgemaakt en kan gebruikt worden als invuloefeningen. De ondersteunende visuele Tips & Tricks dienen als geheugensteuntje (in één oogopslag) om overtuigend te kunnen schrijven.

juli 2020